Coronaviruset fører til store konsekvenser både på verdensbasis, men også her i Norge. Dette har eskalert de siste dagene med mange nye restriksjoner.
Vi i TeleMedic har iverksatt en rekke tiltak som sørger for at vi skal holde oss operative og fortsette driften som normalt slik vi fremdeles kan ivareta ditt sentralbord(din timebooking/kundeservice) og dine kunder/pasienter på en god måte.
Vi har startet å iverksette sikker/VPN hjemmekontorløsning for alle ansatte og skal være ferdig med det i begynnelsen i neste uke. Vi gjør dette for å holde våre ansatte friske og selvsagt bidra til å begrense videre smitte.
Slik situasjonen er nå skal dette ikke ha noen innvirkning på våre helsesekretær-, og timebookingtjenester overfor våre kunder. Vi holder våre åpningstider og vil utføre tjenesten som normalt, men det må kunne påregnes noe lenger ventetid de første dagene.
Har dere spørsmål eller ønsker ekstra hjelp vennligst kontakt oss på support@bellcom.no
Mvh
Drift – TeleMedic
Fot og Ankel spesialisten er blitt kunde i våre helsesekretæravdeling. Vi takker for oppdraget.
Biskopshavn Legesenter er blitt kunde i vår helsesekretæravdeling. Vi takker for oppdraget.
Idrettsmedisinsk avdeling AS med avdelinger på Brann stadion og Vestlandshallen er blitt kunde.
Idrettsmedisinsk Avdeling AS startet opp på Brann Stadion i januar 2016.
I januar 2018 utvidet de med klinikk i Vestlandshallen og fra oktober 2018 har de startet opp FRISK behandlings sentral på Sandsli.
Vi takker for tilliten.